VRAAG & ANTWOORD

Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen, mocht u een vraag hebben die hier niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

De bezorg/verzendkosten zijn afhankelijk wat u besteld en waar u woont. U kunt rekening houden met een totale bezorg/verzendkostenvan €7,95

Uw wijnparels worden met zorg behandeld. Na het plaatsen van uw bestelling pakken wij de wijnen in speciaal daarvoor ontwikkelde transport dozen. Op deze manier verkleinen wij samen met de vervoerder het risico op breuk.

Wij zijn met de vervoerder nog bezig om deze mogelijkheid te implementeren. Op dit moment is het afhankelijk van het bestelmoment en zal uw bezorging binnen 3-5 werkdagen worden bezorgd.

Op onze website benoemen wij alleen prijzen inclusief BTW. Op de factuur zal een BTW specificatie worden aangegeven.

Bij ons kan je op dit moment via Ideal uw Wijnparels afrekenen.

Ideal
Dit is in Nederland nagenoeg het belangrijkste en bekendste betaalmiddel. Bij het kiezen voor deze optie wordt u automatisch doorgelinkt naar uw eigen vertrouwde internet bankieren omgeving van uw eigen bank. Hier kunt u de betaling van uw bestelling afronden.

Dat is uiteraard spijtig. Wij proberen dit ten allertijde voorkomen. Maar mocht dit dan toch voorgekomen zijn neem gerust contact op via het contactformulier. Zodat wij een passende snelle oplossing voor u kunnen verzorgen. 

Uiteraard heeft u bij de aanschaf van producten bij ons recht op garantie. Wij geven u de wettelijke garantie op de producten. Dit houdt in dat het product datgene is of datgene moet doen wat u van dit product in alle redelijkheid mag verwachten. 

Over het persoonlijk maken van uw Wijnparel dmv een geschenkverpaking kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen dan met u uw persoonlijke wensen afstemmen.

U kunt via het contact formulier uw klacht indienen. Wij zullen dan persoonlijk met u contact opnemen om de klacht te bespreken danwel onze oplossingsvoorstel te bespreken.

Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).